دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تو که میدونستی من طاقت دوریتو ندارم

تو که میدونستی من طاقت دوریتو ندارم

می‌تونستم وقت گریه سر رو شونهات بذارم

چرا رفتی‌؟! چرا رفتی‌؟!

دلم تنگه دیدنت داد می‌زنه تو سینه همش بهونه میگیره میخواد تورو ببین

دلم تنگه دیدنت داد می‌زنه تو سینه همش بهونه میگیره میخواد تورو ببین

بی‌ تو شبام پر از غم پر از سوکوتو ماتم

دلم می‌خواد یه روز بیای نگات کنم یه عالم

بگم دوست دارم ولی‌، هر چی‌ بگم بازم کمه...

دلم تنگه دیدنت داد می‌زنه تو سینه همش بهونه میگیره میخواد تورو ببین

دلم تنگه دیدنت داد می‌زنه تو سینه همش بهونه میگیره میخواد تورو ببین

                                                



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت10:34---22 ارديبهشت 1392
من از شما معظرت خاهي ميكنم چون سيتم لينگ شمارا قبول نكرپاسخ:ای باباآخه چرا؟؟؟؟بخشکه این شانس مزخرفم کلالوک بدشانسم

amir55
ساعت23:17---21 ارديبهشت 1392
دنیا منت کسیو نمیکشه پس اسوده خاطر باش از دنیا .که بهش تکیه نکنی
پاسخ:مرسی
پاسخ:مرسی که سرزدی


دوباره سلام قدرتی
ساعت15:16---19 ارديبهشت 1392
سلامی چو بوی خوش آشنایی.............پاسخ:مر30

nazir
ساعت10:48---19 ارديبهشت 1392
مرسی که بهم سر زدی....

با هزار تامشکل وبتو باز کردم.....

الانم لینکت کردم....

فعلا...زت زیادپاسخ:چرابازنمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟به هرحال مر30


ساعت0:49---19 ارديبهشت 1392
سلام سلام سلام سلام ووووسلام

خوبی زهراپاسخ:سلام ممنون

اسما
ساعت19:19---18 ارديبهشت 1392
افرین زهرا.....درس خوندن خیلی خوبه..مرسی گلم که گوش مکینی
پاسخ:قربون اجی مهربونم


amin
ساعت16:24---18 ارديبهشت 1392
پاسخ:مرسی داداش امین نظرلطفته سلیقه ی من اینه دیگه همش غم

amin
ساعت16:23---18 ارديبهشت 1392

تقدیم به تو که از جنس خودمی .آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه . توی انتخاب آهنگات فوق العاده ای .ممنون زهرا جان


amin
ساعت15:36---18 ارديبهشت 1392
سلام گلم . خوبی ؟ سلامتی ؟ببخشید من دو الی سه وزی نبودم.امروز اومدم ببینم از وبلاگت چه خبر ؟ چی گذاشتی توش ؟آهنگش هم که عوض کدی . مطالبش هم مثل همیشه با سوز و زیبا. استی به لیلا گفته بودی که بیام توی وبلاگت وباهات حرف بزنم اونم بطور مستقیم . چطوری ؟مگه میشه توی وبلاگ چت کد؟اگه میشه بهم بگومنم بدونم

amin
ساعت15:36---18 ارديبهشت 1392
سلام گلم . خوبی ؟ سلامتی ؟ببخشید من دو الی سه وزی نبودم.امروز اومدم ببینم از وبلاگت چه خبر ؟ چی گذاشتی توش ؟آهنگش هم که عوض کدی . مطالبش هم مثل همیشه با سوز و زیبا. استی به لیلا گفته بودی که بیام توی وبلاگت وباهات حرف بزنم اونم بطور مستقیم . چطوری ؟مگه میشه توی وبلاگ چت کد؟اگه میشه بهم بگومنم بدونم
پاسخ:سلام،ممنون خوبم،اره ازاین اهنگ خوشم امدوعوض کردم کلاازاهنگای پویابیاتی خوشم میاد،مستقیم که بات نمیحرف نظرمیزاری منم جوابتومیدم،اره میشه چت گذاشت ولی من خوشم نمیادشایدهم گذاشتم ولی اگه بزارم نمیرم


اسما
ساعت13:43---18 ارديبهشت 1392
زهرا تلاشتو جدی کن تو درسات تا دانشگاه قبول شی...اونجا کلی درس بخون...بری سر کار....این عشقوعاشقیا رو ول کن...بخدا مردا بی مرامن...
پاسخ:حتمااجی مهربونم الان فکروذکرم شده امتحاناتم


اسما
ساعت20:03---17 ارديبهشت 1392
زهرا جون....اینجا میام یاد یه چیزی میوفتم...یاد روزایی که ازدستم رفت و دیگه برنمیگرده...برنمیگرده که به خوشیام برسم...عزیزم اهنگت قشنگه....راستی برات دعا میکنم...برای دل منم دعا کن
پاسخ:گلم بی خیالی سخته ولی بی خیال... دیگه ولش کن بهش فک نکن ای خداببین کی بی کی داره میگه حرفام ونصیحتام خنددارن درمورداهنگ هم نظرلطفته،ممنون ک واسم دعاکردی اجی مهربونم


روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت18:11---17 ارديبهشت 1392
سلامممممممم ابجیی عزیزم خوبی ؟ ببخش نت نداشتم این سه روزه حالت خوبه چی شده چرا گریه میکنی خدا بد نیاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:سلام داداشی ن شکست نخوردم ودیگه خسته شدم ازهمه چی

جوکر
ساعت13:23---17 ارديبهشت 1392
خدایا:

این دلتنگی ماراهیچ بارانی آرام نمیکند!

فکری بکن اشک ماطعنه میزدب باران رحمتت!!!………….

...

چه وبلاگ قشنگی
پاسخ:مرسی ک سرزدین نظرلطفتونه خدایش دیگه فکرکردم یادتون رفته سربزنیدبازم ممنون ک سرزدین


ahad
ساعت2:26---17 ارديبهشت 1392
سلام

ممنون که به وبلاگم اومدین

وب قشنگی دارین

فقط زیادی پرسپولیسی شده و همه فونتا قرمزه پاسخ:سلام ن اتفاقااستقلالی صدآتیشم


سيا
ساعت0:33---17 ارديبهشت 1392
سلام.

وبلاگاي ايراني پر شده از اين سارا جوتا هما جونا عسل جونا بلغيس جوتا ....

دلم نيومد حرفمو نگم....

تو جماعت ما هر آدمي فك ميكنه درداي خودش بزرگ تر از بقيه هستش....

شايد از يه روز به بعد ساعت ها شاسد سال ها به اين حماقت تلخ بخنديم.

چيه همش از گريه زاري تنهايي

چرا نمياي يه ايده اي مثل تحما سختي ها

اميد به زندگي

راه ها شناخت آدمي

مهم تر از همه شناخت خود شخص رو بگيد...

اينم شد كار خدايش تو اين وضعيت قمر در عقرب اين حس عاشقونه يا به نوعي احساسات بيش از حد رو داريد.

بس ديگه.اين تريپ برداشتنا...

بســــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ه.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 21:30 | |



کد